* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Potencjał Marketingu Konferencyjnego „Jakie korzyści wynikają z udziału w konferencjach”2009-03-02 14:30:13Szanowni Państwo, Konferencje "w Domenie Silesia", w których być może mieliście Państwo okazję już uczestniczyć, organizowane są w ramach tzw. sponsoringu konferencyjnego. Firmy eksponujące swoje oferty współfinansują przedsięwzięcie - sponsorując je. Taka formuła nie jest jednoznacznie zdefiniowana, ale - za to - dobrze rozumiana i jak sądzimy - akceptowana. |
![]() |
Wakacje na koloniach językowych2008-06-02 13:17:00Wakacje tuż tuż, ale to wcale nie oznacza, że będzie to czas błogiego lenistwa zarówno dla tych najmłodszych dzieci, dla młodzieży, a także dorosłych. |
![]() |
Co słychać w branży gastronomicznej?2008-03-17 14:07:43
|
|
Szkolenia dla księgowych2009-06-19 10:29:42Praca w księgowości pozostawia możliwości wyboru formy zatrudnienia. Może to być etat lub samodzielna działalność gospodarcza. Niezależnie od tego, zdobywanie i podnoszenie kwalifikacji ma w zawodzie księgowego zawsze ogromne znacznie – z pomocą przychodzą mu kursy księgowości. |
![]() |
Nauka angielskiego – kursy angielskiego2009-12-18 10:35:58Nie każdy ma predyspozycje do nauki języków obcych. W dzisiejszych czasach, kiedy granice pomiędzy krajami powoli się otwierają i podróżowanie stało się łatwiejsze, kiedy do zdobycia pracy niezbędne jest przynajmniej dobre władanie w mowie i piśmie językiem obcym, każdy jednak stara się nauczyć poprawnie władać przynajmniej jednym. |
Szkolenia umiejętności osobiste Lądek Zdrój
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.